Zapisování příjmů potravy

6. ledna 2008 v 15:58 |  Rady a tipy
Významným pomocníkem při hubnutí je pravidelné zapisování jídelníčku.
Pomocí záznamů pochopíte své jídelní chování a lépe budete odstraňovat nedostatky.
Záznamy mají obsahovat:

Čas, dobu jídla
Druh a množství jídla (můžete doplňovat o údaje o energetické hodnotě stravy)
Režim jídla
Místo, činnost při jídle

Ideální je, pokud zapisujete i provázející pocity (např. zda jíte z hladu nebo proto, že jste stresováni). Stejným způsobem zaznamenávejte i údaje o pohybové aktivitě. Důležité je i získání podpory okolí, které vám bude pomáhat jak při vašich úspěších, tak v době, kdy motivaci budete ztrácet. A myslete také na sebe! Naplánujte si odměny za konkrétní změny a váhové úbytky.
Pravidelná kontrola váhy
Nezbytným předpokladem úspěšnosti redukčního režimu je také pravidelná kontrola váhy. Važte se za stejných podmínek, tzn. nalačno, ve spodním prádle a ve stejnou dobu. Abyste měli přehled, jak jste úspěšní, zaznamenávejte si svou váhu do záznamového archu nebo do grafu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 www.doplnky-fitness.cz www.doplnky-fitness.cz | Web | 15. února 2009 v 15:32 | Reagovat

Ahoj. Za prvé bych se chtěl omluvit za reklamu, ale fakt mi to nedalo a musím se pochlubit. Kukněte sem: www.doplnky-fitness.cz. Jestli chcete zhubnout, vypadat krásně, udělat ze sebe svalovce, kvalitně posilovat, dělat kulturistiku a další věci, tak to určitě navštivte. Sám jsem tam už parkrát nakoupil a nemůžu si to vynachválit. Klikejte na web a jste tam a navíc za pokus nic nedáte ;-)

2 rompers rompers | Web | 9. září 2016 v 9:01 | Reagovat

online pujcka pred výplatou rajhrad :-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama